Dag 1 - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Romy

26 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Llangollen

Het begon allemaal goed op het vliegveld! Koffers afgooien en daarna een goed maar moeilijk afscheid met wat tranen. We stonden zolang in de rij dat we heeeel snel naar de douane moesten lopen naar de poortjes. Dus wij snel daar naar toe, door de poortjes, werd Daan opgehouden door de douane omdat hij een oude kogel (oude souvenir) aan zijn sleutelbos had hangen. Omdat we al zo laat waren werd dat een probleem. Romy en Lotte zijn snel naar het vliegtuig gerent om door te geven dat wij daar nog stonden. De marechaussee is erbij gekomen om alles te onderzoeken. Wij dachten op dat moment van: "we moeten een andere vlucht boeken" want het was niet zeker dat we hem nog zouden halen. Toen zagen we de trappen bij het vliegtuig weg rijden en dachten we nou dit word hem niet meer. Tot ze zeiden het is goed jullie mogen door maar dan zul je heel hard moeten rennen. Met heel veel geluk zijn we nog in het vliegtuig gekomen!!!

Toen we rond half elf aankwamen op het vliegveld zijn we naar de gastgezinnen gegaan. We voelden ons meteen welkom en de mensen hier zijn echt super aardig.
Sue heeft ons meteen meegenomen naar Llangollen. Daar hebben we langs de rivier gelopen en even geshopt.

Na het heerlijke diner dat Sue voor ons had gemaakt zijn we met Nia naar de pub geweest. Dat was toch wel even anders als hier. Met een wat vreemde liveband.

Thuisgekomen van deze drukke dag zijn we lekker gaan slapen en vertel ik jullie morgen meer!