Dag 6 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

01 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wrexham

Vandaag heb ik best veel geleerd. Het eerste uur hadden we reading en ik heb samen met een leerling gelezen.Daarna hadden we gym, samen met klas 10 (Lotte's klas). Eerst waren we scheidsrechter bij de estafette en daarna hebben we gekeken naar het spel " cricket" (en nee.. dat is niet het spel waarbij je een balletje met een hamer door een poortje heen moet slaan, zoals Lotte, Yvonne en ik dachten). Daarna hadden we wiskunde, waarbij we geleerd hebben een cirkel te verdelen. Toen was het pauze, ik heb eerst heel even voetbal gespeeld en ben daarna de fitnessruimte ingegaan. Na de pauze hadden we ART'S van mijn gastvrouw, Sue. Hier hebben we slogans bedacht voor een campagne om de straat schoon te houden. Daarna hadden we nog een keer wiskunde en geschiedenis.

Na school zijn we Wrexham ingeweest. Eerst hebben we iets gegeten bij de mac en daarna zijn we gaan winkelen. Daarna hebben we naar huis gelopen. Eenmaal thuis zijn we begonnen aan de opruiming en reorganisatie van de slaapkamers en hebben Yvonne en ik nog even lach therapie gedaan!

Nu ga ik slapen, want morgen is er weer een drukke, maar leuke dag waarbij ik met de klas naar de stad ga en met Yvonne, Lotte en Daan naar Chester.

• 03 Mei 2014 - 10:28

Karin Poell:

Hallo romy, leuk om te lezen dat jullie programma zo aangenaam vol zit en dat
    je geniet. Doen jullie vaker lachtherapie?
    Ben benieuwd wat jullie in het weekend gaan doen.
    Hoe gaat het met je allergie?
    Nog heel veel plezier en groetjes,

Karin

• 04 Mei 2014 - 09:53

Romy En Yvonne:

Hoi Karin,
    De eerste week hebben we erg veel gedaan,
    met z' n vieren ook erg veel gelachen!!
    De allergieën vallen gelukkig mee!
    groetjes Romy

• 12 Mei 2014 - 11:13

Michele Hulsman:

Hoi,

Het klinkt allemaal hartstikke goed, fijn dat jullie het naar je zin hebben daar.
    Leuk dat jullie zoveel verschillende dingen meemaken op de stageschool.
    Nog heel veel plezier en de groetjes aan iedereen.

Groeten,
    Michèle