Dag 14 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wrexham

Gisteren was weer een erg leuke dag op stage. Het begon allemaal wat chaotisch, de leerlingen die normaal naar college gaan, konden niet. Aangezien zij geen rooster hebben moesten zij voor zichtzelf gaan werken. De leerlingen die wel een rooster hebben voor vrijdag, splitsten allemaal op, iedere leerling zat ergens anders. Dus kreeg ik toen de keuze of om heel de dag de zelfde les te ondersteunen, of naar IDL te gaan, of een dag terug naar de middelbare school afdeling. Daar ben ik heen gegaan en heb ik de dag gevolgd. Eerst hadden we science, waar de leerlingen een puzzek gingen maken. Dssrna hadden we een les over goede doelen in binnen- en buitenland. Hierbij heb ik met een leerlijg 1 op 1 gewerkt. Daarna hadden we Engels, hierbij moeten de leerlingen naar een plaatje kijken en een verhaal schrijven wat bij het plaatje hoort. Ook hierbij werkte ik met een leerling 1 op 1. In de pauze heb ik fitness gedaan. Daarna heb ik film gekeken en ben cricket gaan spelen. Na school hebben we de laatste boodschappen gedaan voor vanavond. Avondeten lekkere chili gegeten. Daarna even met de family geskypet, opa, oma, tante milly, sharon en heel kort barry gezien.
Wederom weer een "lovely day" ♡

• 12 Mei 2014 - 14:03

Maartje (ROC):

Hoi dames,

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen hier!
    Wat een hectiek bij het vertrek met die oude kogel van Daan! Altijd de mannen die voor problemen zorgen hè?! ;-)
    Ach ja, een echt avontuur is natuurlijk maar saai zonder dit soort situaties toch?! :-)
    Fijn om te horen dat jullie lekkere 'lovely days' hebben daar!

Geniet er nog maar goed van en heel veel plezier!!

Groetjes,
    Maartje

• 12 Mei 2014 - 14:41

Karin (balie ROC):

ik ben het helemaal met Maartje eens, gezellig om te lezen.

groetjes Karin