Dag 18 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Wrexham, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

13 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wrexham

Vandaag was een topdag!!

Ik was nog maar net in de klas en kreeg te horen dat ik met een Australische student van 20 jaar mocht samenwerken.

Het eerste uur hadden we wiskunde, hier heb ik een toets van een leerling na moeten kijken (wat nog best lastig bleek te zijn want ik ken de benamingen van de vormen niet in het Engels). Daarna hadden we nog een uur wiskunde, hierbij heb ik de rest van de toets samen met de leerling van gisteren afgemaakt. Toen hadden we Engels, hierbij heb ik samen met een andere leerling een verhaal geschreven over een man in de ruimte. In de pauze heb ik met de Chester-studenten en de Australische student gepraat over de verschillen in andere landen/culturen (wat ook nog best leerzaam is). Daarna hadden we geschiedenis, hier heb ik een mooie tekening op de computer gemaakt met een leerling. Daarna ben ik met de leerlingen en de Australische student cricket gaan spelen (hij is namelijk in Wales voor een carrière als cricketspeler).

Net nog even gewinkeld, zo gtst terug kijken en dan een keer lekker op tijd gaan slapen.