Dag 20 - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Romy Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

15 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Vandaag was echt een topdag. Eerst een uur in de bus naar manchester gezeten. Aantal vragen van vertalingen gehad. Daarna het War Museum ingegaan met 2 studenten. Er was een volgorde van lopen maar de leerlingen wilde het perse kris kras doorlopen. Daarna buiten gezeten tijdens de lunch, een leerling geplaagd met t feit dst hij na de kunch een hoog gebouw in moest, met de lift (terwijl ik t zekf ook niet zo zag zitten). Daarna daadwerkekijk de kift ingegaan, bleek de lift gemaakt te zijn met de bedoeling dat hij zou schudden... Eenmal boven blijk je door de vloer naar beneden te kunnen kijken. Wel een supergaaf uitzicht gehad. Daarna weer met de schuddende lift naar beneden. Eenmaal op de terugweg nog snel kangs het manchester united stadion gereden. En daarna anderhalf uur allerlei woorden en lange zinnen vertaald voor 1 van de leerlingen die niet sliep ( 5 van de 9 leerlingen sliepen)... Na het schooltripje weesten shoppen en 's avonds nog even geskypet met Lisa♡! Ook mog even aan de presentatie gewerkt en dan nu eindelijk lekker slapen. Weltrusten!